“Packaging can be theater, it can create a story.”
Steve Jobs
In zilele noastre, nevoia tot mai crescuta de a reduce impactul pe care omul il lasa asupra mediului, impune redefinirea ambalajelor de carton fata de ceea ce am folosit pana acum. Trendul este de a se renunta la orice material „din interiorul cutiei”, care nu este din carton. Scopul acestui trend este acela ca deseul rezultat sa aibe un impact minim asupra mediului, in cazul in care acesta nu este aruncat corespunzator.
In cadrul departamentului R&D, fiecare zi vine cu o noua tema si implicit o noua provocare pe acest subiect.
Ne dorim sa fim membri activi ai acestei „revolutii” in incercarea de a salva Planeta si de a lasa o mostenire viitoarelor generatii.
- eCommerce
- Nature Friendly Packaging (NFP)
- Power of Recycled
Din ce in ce mai raspandit, eCommerce-ul reprezinta solutia viitorului de a distruibui produsele necesare utilizatorului final, iar cutiile inovative din carton pentru aceasta ramura reprezinta o solutie foarte buna atat pentru transportul in siguranta al bunurilor cat si pentru problema deseurilor rezultate dupa desfacerea coletelor. Incercam astfel sa eliminam utilizarea foliilor de plastic, a sarmelor, a polistirenului sau a fulgilor de polistiren extrudat.
Este cunoscut faptul ca nu toate ambalajele sunt reciclate corespunzator, de aceea cele care ajung in natura vor trebui sa aibe un impact minim asupra mediului inconjurator. Mai mult decat atat, aceste ambalaje vor asigura un suport pentru natura care se degradeaza sub actiunea directa sau indirecta a omului.
Cartonul se poate recicla de un numar limitat de ori, iar cartonul rezultat in ultimele grade de reciclare are o folosire limitata in productia de ambalaje. Prin re-proiectarea anumitor tipuri de ambalaje ne propunem sa extindem aria de utilizare si exploatare a acestuia.